Biuro producenta farmaceutyków – Warszawa

Dla producenta i dystrybutora farmaceutyków z siedzibą w Warszawie, zrealizowaliśmy projekt kompleksowego wyposażenia biura, w którym funkcjonalność spotyka się z elegancją i ergonomią.
Celem inwestycji było stworzenie przestrzeni sprzyjającej skupieniu, komfortowej komunikacji i codziennej pracy zespołów badawczych oraz administracyjnych.

Wnętrze utrzymano w naturalnej kolorystyce akacji, bieli i szarości, z subtelnymi akcentami kolorystycznymi w meblach tapicerowanych. Całość dopełniają nowoczesne rozwiązania technologiczne – mediaporty, panele akustyczne oraz systemowe meble biurowe dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zakres realizacji

Realizacja obejmowała pełne wyposażenie przestrzeni biurowych, gabinetów, sal konferencyjnych, stref kreatywnych i zaplecza socjalnego.

Wykonano i zamontowano m.in.:

  • Biurka pracownicze o wymiarach 1600×800×740 mm – w kolorystyce Akacja (blat) i biały (stelaż), zapewniające wygodną organizację stanowisk pracy.

  • Kontenery mobilne z frontami w kolorze Biały Pastel i korpusem w odcieniu Akacja, z białymi uchwytami – gwarantujące funkcjonalne przechowywanie dokumentów.

  • Szafy aktowe w różnych konfiguracjach i wymiarach (800×432×1129 mm, 800×432×2185 mm, 600×432×1481 mm) – w kolorach Akacja oraz Biały Pastel, z dopasowanymi uchwytami.

  • Obudowy donic z wkładami tworzywowymi w kolorze Biały Pastel i Sand Ash – podkreślające naturalny charakter przestrzeni.

  • Panele akustyczne ścienne i podwieszane w tonacjach szarości, zieleni i beżu – poprawiające komfort akustyczny pomieszczeń.

  • Stoły konferencyjne i gabinetowe, w tym:

    • stół o wymiarze 7000×1410×740 mm (5 modułów po 1400 mm) – blat Akacja ze wstawką Biały Pastel, stelaż biały,

    • stół wysoki 1800×700×1100 mm – z mediaportami 230V + USB A + USB C,

    • stoły o wymiarach 2400×1000 mm oraz okrągłe stoliki fi1000, fi720 i fi520 mm,

    • stoliki do focus roomów – ergonomiczne i lekkie wizualnie.

  • Krzesła konferencyjne i gabinetowe – tapicerowane w odcieniach szarości, zieleni, niebieskiego i beżu (m.in. FN020, FN013, FN014, LDS85, LDS44, CUZ09), wszystkie na białych lub czarnych stelażach.

  • Fotele obrotowe i gabinetowe z mechanizmem synchronicznym, zagłówkiem, regulowanymi podłokietnikami i oparciem z siatki – zapewniające ergonomię i wygodę użytkowania.

  • Krzesła i hokery kuchenne – tapicerowane w tkaninach D20 i D21, z drewnianymi nogami w wybarwieniu NB01, idealnie komponujące się z częścią socjalną.

  • Sofy i fotele do strefy kreatywnej – tapicerowane w odcieniach PA390, PA550, LDS87 i LDS36, z czarnymi stelażami.

  • Szafki pod ekspresy z drzwiami przesuwnymi w wykończeniu Akacja, z uchwytami w kolorze białym i czarnym.

  • Donice w kolorze czarnym (fi600 i fi340 mm) – z roślinami wprowadzającymi naturalny klimat do wnętrza.

  • Neon z napisem „Zacznij od dziś” – element motywacyjny i estetyczny, nadający wnętrzu charakteru.

  • Folie dekoracyjne na szklane ściany – wykonane według projektu dedykowanego sali konferencyjnej.


Efekt końcowy

Zaprojektowana przestrzeń łączy profesjonalizm, minimalizm i funkcjonalność. Naturalne drewno w odcieniu akacji ociepla wnętrze, a biel i pastele wprowadzają lekkość i czystość, idealnie wpisując się w charakter branży farmaceutycznej.
Akustyczne wykończenia i ergonomiczne meble zapewniają komfort pracy, a elementy dekoracyjne – takie jak neon czy donice – dodają biuru przyjaznego, nowoczesnego charakteru.

Dzięki przemyślanej aranżacji i wysokiej jakości wykonania, biuro stało się przestrzenią nowoczesną, inspirującą i zgodną z filozofią firmy, gdzie precyzja spotyka się z estetyką.

Galeria

Opinie naszych klientów

  • Bardzo polecam współpracę z firmą OCGR, profesjonaliści w każdym calu!

    Arleta Witke

  • Fotel biurowy został zakupiony w firmie Office Creative Group Mariusz Antoniewicz ze wzg na podany szybki termin dostawy (inne ofery 4-6 tyg oczekiwania). Rzeczywiscie fotel został dostarczony w ciągu 3 dni roboczych bez żadnej zwłoki. Obsługa klienta profesjonalna i miła, błyskawiczne reagowanie na maile, widać , że firmie zależy na satysfakcji klienta. Sam fotel solidny, łatwy do złożenia i obsługi. Polecam wszystkim korzystanie z usług firmy Pana Mariusza Antoniewicza. Firma godna zaufania!!!!

    Agnieszka Vogel

  • Od oferty do realizacji obsługa na najwyższym poziomie! Zlecenie wykonane zgodnie z ustaleniami. Firma sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagającego Klienta. Profesjonalizm pod każdym względem! Polecam!

    Lena Bar

  • Gorąco polecam tą firmę każdemu, kto chcę wyposażyć swoją firmę czy mieszkanie :-) Profesjonalna obsługa, bardzo duży wybór asortymentu do umeblowania biur, pięknie aranżują pomieszczenia. Zamówienie zostało zrealizowane na czas bez zarzutu.

    Marzena

  • Bardzo dobra firma, którą tworzą świetni ludzie. Atmosfera super. Realizacja zamówienia w terminie. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Na pewno jeszcze kiedyś skorzystam :)

    Małgorzata