branża nieruchomości

Branża nieruchomości

Klient z branży nieruchomości, Warszawa

Kompleksowa aranżacja stref w budynku biurowym była kolejnym zleceniem z jakim mieliśmy przyjemność się zmierzyć.  W budynku spotkaliśmy się z czterema strefami, które wymagały nowej nowoczesnej aranżacji.

 Aranżacja stref przestrzeni biurowej

Wchodząc do biura na początku zwracamy uwagę na detale  a w tym przypadku nie sposób nie zwrócić uwagi na lade recepcyjną, która już od wejścia przyciąga spojrzenia nowo przybyłych gości. Lada powstała zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami klienta a z naszą pomocą koncepcja przerodziła się w realny produkt. Połączenie lustrzanej faktury z drewnianymi lamelami nadały pomieszczeniu niespotykanego charakteru. Lada może być dopełnieniem wyposażenia lub jego kluczowym elementem.

W kolejnym etapie projektu mieliśmy zaaranżować strefę wypoczynkową. Miała być przede wszystkim funkcjonalna a jednocześnie umilać czas użytkownikom. Nie zabrakło w niej wygodnych designerskich  foteli, dużej sofy, stolików kawowych, kolorowych paneli akustycznych, które z wyglądu przypominają jesienne liście oraz dużej ilości kolorowych poduszek. Wszystkie te elementy w harmonijny sposób ze sobą współgrały oraz nadały przestrzeni przyjemnego wyglądu.

W strefie kawiarnianej zastosowaliśmy  zarówno małe stoliki z przynależącymi do nich krzesłami z Polipropylenu, które są łatwe w utrzymaniu czystości.  Nie zabrakło także wysokich hakerów wykonanych ze skóry naturalnej wzbogacone  stylowymi przeszyciami. Hokery umiejscowione zostały   przy wysokich stołach w czarnym jak i białym odcieniu. Miejsce to miało umożliwić pracownikom  skonsumowanie z dala od biurkowego chaosu posiłku oraz wypicia kawy w miłym towarzystwie.

Na zakończenie strefa wejściowa, którą wyposażyliśmy w  wygodną sofę i fotel Teddy Bear. Całość wzbogaciliśmy  drobnymi  designerskimi elementami takimi jak stolik kawowy, dywan, regał metalowy stojak na parasole oraz lampę podłogową.

Galeria

Opinie naszych klientów

  • Bardzo polecam współpracę z firmą OCGR, profesjonaliści w każdym calu!

    Arleta Witke

  • Fotel biurowy został zakupiony w firmie Office Creative Group Mariusz Antoniewicz ze wzg na podany szybki termin dostawy (inne ofery 4-6 tyg oczekiwania). Rzeczywiscie fotel został dostarczony w ciągu 3 dni roboczych bez żadnej zwłoki. Obsługa klienta profesjonalna i miła, błyskawiczne reagowanie na maile, widać , że firmie zależy na satysfakcji klienta. Sam fotel solidny, łatwy do złożenia i obsługi. Polecam wszystkim korzystanie z usług firmy Pana Mariusza Antoniewicza. Firma godna zaufania!!!!

    Agnieszka Vogel

  • Od oferty do realizacji obsługa na najwyższym poziomie! Zlecenie wykonane zgodnie z ustaleniami. Firma sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagającego Klienta. Profesjonalizm pod każdym względem! Polecam!

    Lena Bar

  • Gorąco polecam tą firmę każdemu, kto chcę wyposażyć swoją firmę czy mieszkanie :-) Profesjonalna obsługa, bardzo duży wybór asortymentu do umeblowania biur, pięknie aranżują pomieszczenia. Zamówienie zostało zrealizowane na czas bez zarzutu.

    Marzena

  • Bardzo dobra firma, którą tworzą świetni ludzie. Atmosfera super. Realizacja zamówienia w terminie. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Na pewno jeszcze kiedyś skorzystam :)

    Małgorzata