meble pracownicze, stół i krzesła

Meble biurowe Warszawa - firma farmaceutyczna

Nowe biuro, meble biurowe Warszawa, nowa przestrzeń - kompleksowe wsparcie w przeprowadzce firmy farmaceutycznej

Nasza firma miała przyjemność wesprzeć firmę farmaceutyczną w procesie przeprowadzki do ich nowego biurowca. Nasza kompleksowa usługa obejmowała podział przestrzeni biurowej na obszary specjalistyczne, takie jak powierzchnia biurowa, konferencyjna, socjalna oraz obszary wspólne.

Wyposażenie biura

  • Powierzchnia biurowa, meble gabinetowe: Wyposażyliśmy ją w profesjonalne meble biurowe, meble pracownicze ergonomiczne fotele biurowe oraz funkcjonalne tablice, które umożliwiają efektywną pracę.
  • Powierzchnia konferencyjna: Dostarczyliśmy panele akustyczne, które zapewniają odpowiednie warunki do prowadzenia spotkań i prezentacji oraz krzesła tapicerowane, meble biurowe dostępne były od ręki.
  • Powierzchnia socjalna: Zadbaliśmy o komfortową przestrzeń socjalną, umożliwiającą pracownikom odpoczynek i relaks. Wykorzystaliśmy do tego meble biurowe na zamówienie.
  • Obszary wspólne: Wyposażyliśmy je w funkcjonalne meble i akcesoria, które sprzyjają współpracy i integracji zespołu.

Przeprowadzka do nowego biura w Warszawie

Ponadto, wsparliśmy firmę farmaceutyczną w procesie przeprowadzki do nowego budynku, dbając o sprawną organizację oraz profesjonalne przeniesienie całego wyposażenia biurowego.

Dodatkowo, jako firma dbająca o zrównoważony rozwój, oddaliśmy stare meble z realizacji do Centrum Zdrowia Dziecka, aby służyły dalszemu wykorzystaniu i przyczyniły się do poprawy warunków w placówce.

Dzięki naszej kompleksowej realizacji, każdy może cieszyć się nowoczesną, funkcjonalną przestrzenią biurową, dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb.

W Warszawie możemy znaleźć wiele firm oferujących meble biurowe Warszawa, zarówno gotowe, jak i meble biurowe na zamówienie. Jeśli szukasz mebli biurowych dostępnych od ręki, mebli gabinetowych, krzeseł tapicerowanych czy lady recepcyjnej zapraszamy do kontaktu z nami.

Pamiętaj, że wybór mebli biurowych Warszawa to ważna decyzja, dlatego warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszych rozwiązań dla Twojej firmy.

Galeria

Opinie naszych klientów

  • Bardzo polecam współpracę z firmą OCGR, profesjonaliści w każdym calu!

    Arleta Witke

  • Fotel biurowy został zakupiony w firmie Office Creative Group Mariusz Antoniewicz ze wzg na podany szybki termin dostawy (inne ofery 4-6 tyg oczekiwania). Rzeczywiscie fotel został dostarczony w ciągu 3 dni roboczych bez żadnej zwłoki. Obsługa klienta profesjonalna i miła, błyskawiczne reagowanie na maile, widać , że firmie zależy na satysfakcji klienta. Sam fotel solidny, łatwy do złożenia i obsługi. Polecam wszystkim korzystanie z usług firmy Pana Mariusza Antoniewicza. Firma godna zaufania!!!!

    Agnieszka Vogel

  • Od oferty do realizacji obsługa na najwyższym poziomie! Zlecenie wykonane zgodnie z ustaleniami. Firma sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagającego Klienta. Profesjonalizm pod każdym względem! Polecam!

    Lena Bar

  • Gorąco polecam tą firmę każdemu, kto chcę wyposażyć swoją firmę czy mieszkanie :-) Profesjonalna obsługa, bardzo duży wybór asortymentu do umeblowania biur, pięknie aranżują pomieszczenia. Zamówienie zostało zrealizowane na czas bez zarzutu.

    Marzena

  • Bardzo dobra firma, którą tworzą świetni ludzie. Atmosfera super. Realizacja zamówienia w terminie. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Na pewno jeszcze kiedyś skorzystam :)

    Małgorzata